BESTELLING

Bij NADUVI kun je gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen! Een bestelling plaatsen doe je zo:

- Ga op zoek naar het product van jouw keuze:
- Voeg het toe aan je "winkelwagen";
- Vul je gegevens in, wanneer je bestelling compleet is;
- Rond af door te betalen. Dat kan met iDeal, Creditcard of PayPal;
- Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.

Tips:
- Heb je nog geen persoonlijk account? Dit kan je aanmaken tijdens het bestelproces.
- Heb je een probleem tijdens het bestellen? Verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw of bel naar onze klantenservice: 
020-899 06 86.

Natuurlijk! Wanneer je bij ons iets bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat het product datgene is wat jij er als klant van mag verwachten. Mocht dit niet zo zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij zoeken uiteraard samen met jou naar een goede oplossing!

Goed om te weten is dat je een (koop-) overeenkomst afsluit met de verkooppartner, jouw garantie-/reparatieverzoek zal daarom bij hen terecht komen. Het garantiebewijs is jouw factuur of aankoopbewijs van het door jouw gekochte product, laat je dit aan ons zien, dan weten wij voldoende en zullen wij voor jou klaarstaan. 

Net die ene bank of dat mooie vloerkleed helemaal uitverkocht? Niet getreurd, de verschillende merken bij NADUVI worden regelmatig aangevuld met nieuwe items. Wil je niets missen van jouw favoriete merk, volg hen en ontvang een melding wanneer er nieuwe items zijn toegevoegd. Op deze manier mis je niets van jouw favoriete merk!  

Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. In sommige gevallen belandt deze echter in de 'ongewenste mail' of 'spam', controleer deze dus ook altijd. Is de bevestiging na 15 minuten nog steeds niet aangekomen en staat hij ook niet in je ongewenste mail of spam, neem dan even contact op met onze klantenservice: 020-899 06 86.

Is een artikel beschadigd bij jou aangekomen? Dat vinden we natuurlijk super vervelend en gaan daarom graag samen met jou op zoek naar een gepaste oplossing. Stuur even een mailtje met het ordernummer en foto's van het defecte product naar klantenservice@naduvi.com dan komen we zo snel mogelijk bij je terug. 

Annuleren kan totdat de bestelling is verwerkt en/of verzonden. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice 020-899 06 86 en geef aan welke producten je wilt annuleren. Wanneer een bestelling reeds verwerkt of verzonden is, kun je helaas niet meer annuleren. Retourneren is uiteraard wel mogelijk.

Ons klantenservice team helpt je hierbij graag verder, je kan ons bereiken op 020-899 06 86. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je de bestelling annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling al verzonden is, kun je deze retourneren of weigeren aan de deur.

Mocht het voorkomen dat je een verkeerd artikel geleverd krijgt, stuur dan even een mailtje naar klantenservice@naduvi.com met daarin wat er is misgegaan en een foto van het verkeerde artikel. Wij zullen daarna zo snel mogelijk contact met je opnemen en zorgen dat het juiste artikel jouw kant op komt!

VERZENDING

We proberen je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren. Helaas zal dat bij grotere producten niet altijd lukken. Met de Track & Trace code kun je op de website van de bezorgdienst zien wanneer je product geleverd zal worden.

NADUVI werkt samen met externe verkopers, dit betekent dat alle producten een eigen levertijd hebben. We proberen de bestelling zo snel mogelijk te verwerken, zodat jij zo snel mogelijk van je aankoop kunt genieten. Zodra je bestelling is ontvangen wordt het meteen verwerkt. 

Soms kan het voorkomen dat het door jou bestelde item toch niet meer beschikbaar is. Dit kan komen doordat je net tegelijk met een ander het laatste item had bemachtigd, of wanneer het door jou bestelde product niet in geschikte staat verkeerd om verzonden te worden. Super jammer natuurlijk! Mocht dit gebeuren, dan zullen wij je via de mail op de hoogte stellen en zorgen we dat het bedrag binnen no-time weer op je rekening staat!

De standaard bezorging bij NADUVI is helemaal gratis. Onderstaande bezorg opties en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.

-Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag
-Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m zondag

Mogelijk heeft de bezorger het pakket bij de buren afgeleverd of een briefje in de brievenbus achtergelaten. Hier vind je meer informatie over een tweede bezorgmoment of het afleverpunt waar je het pakket kunt ophalen. Je kan ook altijd contact opnemen met onze klantenservice 020-899 06 86, dan helpen we je graag verder.

 

NADUVI werkt uitsluitend met verkooppartners, dat betekent dat zij je producten versturen. Als je een bestelling hebt geplaatst wordt deze naar hen doorgestuurd en wordt je bestelling zo snel mogelijk door hen verwerkt. 

Geen zorgen, wanneer jouw product (nog) niet is geleverd, neem dan contact met ons op 020-899 06 86. en wij helpen je graag verder. Zorg dat je de orderbevestiging bij de hand hebt, op die manier kunnen wij direct je order terugzoeken in het systeem.

Wanneer je bij NADUVI een product wil bestellen betaal je geen verzendkosten, wat wil je nog meer! De prijs van het product is dus inclusief gratis verzending.

Wanneer jij je bestelling hebt geplaatst, zullen wij de door jou gemaakte bestelling naar de verkoper sturen, zodat die de bestelling vervolgens gereed maakt voor verzending. Zodra jouw bestelling verzonden wordt, ontvang jij hiervan een bericht en eventueel een Track & Trace code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen en kun je zien wanneer deze bij jou geleverd zal worden. 

Helaas niet. Wij hebben geen fysieke verkooppunten, ophalen is dan ook niet mogelijk.

Onze partners werken met verschillende bezorgdiensten. Meer informatie hierover zul je ontvangen zodra je bestelling verzonden is en je de (eventuele) Track & Trace code ontvangt.

Ja! Ook in België kun je onze producten ontvangen.

BETALEN

NADUVI accepteert verschillende betaalmethodes, je kunt zelf de methode kiezen die je fijn vindt. Betaal bijvoorbeeld direct met iDEAL, Creditcard, of Bancomaat, of betaal later met met Klarna.

Ja, je kunt bij ons achteraf betalen! Met achteraf betalen van Klarna heb je als klant de mogelijkheid om pas te betalen voor je bestelling zodra je deze hebt ontvangen en daarbij hebt besloten deze te behouden. De rekening die je krijgt met Klarna achteraf betalen heeft een betaaltermijn van 14 dagen. Op deze manier betaal je nooit voor wat je niet wilt houden.

Indien je ervoor kiest om te betalen met Klarna, zijn er voorwaarden van toepassing tussen Klarna en jou. In Nederland zijn deze voorwaarden van toepassing, lees bovendien hier hoe Klarna omgaat met jouw persoonsgegevens. In België gaat om deze voorwaarden en kun je hier de privacyverklaring vinden.

De rekening wordt twee dagen nadat de leverancier de bestelling heeft verstuurd verzonden, zodat je vrijwel altijd eerst je bestelling ontvangt en daarna pas de factuur. Je zal de rekening via de mail ontvangen. Je kunt de rekening natuurlijk ook altijd bekijken in de Klarna App. 

Zodra de retour in goede orde is ontvangen door de leverancier, wordt het bedrag binnen 14 dagen terugbetaald.

Nee, wij rekenen voor geen enkele betaalmethode transactiekosten. We willen namelijk dat je de betaalmethode kiest die jij het prettigst vindt.

Geen paniek. Soms duurt het wat langer voordat een betaling is doorgekomen. Kijk even op je bankrekening of er geld is afgeschreven. Is er geld afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice: 020-899 06 86 en wij helpen je verder!




Is er geen geld afgeschreven? Dan kun je proberen nogmaals je bestelling te plaatsen. Lukt het weer niet? Kijk dan even of er een probleem is met je bank.

Het is mogelijk dat uw bestelling wordt geweigerd. Klarna voert namelijk een kredietcontrole uit en geeft direct weer of uw betaling is goedgekeurd of niet. Als uw bestelling is geweigerd, raden wij je aan de bestelling opnieuw te plaatsen en nu een andere betaalmethode te kiezen.

Het kan gebeuren dat wij de retourzending nog niet hebben verwerkt binnen de betalingstermijn van 14 dagen waardoor je alsnog een betaal herinnering ontvangt van Klarna. Je kan in dit geval altijd op de Klarna website of app aangeven dat je de bestelling hebt geretourneerd. Op het moment dat wij de retourzending hebben verwerkt, zal je binnen enkele werkdagen een aangepaste factuur ontvangen. 

RETOURNEREN

Jazeker, je mag binnen een termijn van 30 dagen zonder reden jouw bestelde product retourneren. Deze herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij het product fysiek in bezit krijgt.

Retourvoorwaarden
- Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk);
- Het artikel is onbeschadigd.

Om een product te retourneren, dien je ons schriftelijk op de hoogte stellen. Het makkelijkste is om een e-mail te sturen naar klantenservice@naduvi.com waarin je het ordernummer, de naam van het artikel en de reden van retourneren specificeert. Nadat je een e-mail hebt gestuurd, nemen wij contact met je op om de vervolgstappen te doorlopen.

Ja, de verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening. Dit doen we om de lage prijzen op onze website te kunnen handhaven, we hopen dat je dit begrijpt.

Voor pakketten wordt het standaardtarief van PostNL (€ 6,00) verrekend met het eventueel terug te storten bedrag. Voor grotere items, die apart opgehaald dienen te worden door een koerier, houden we € 39,- (inclusief BTW) in op het aankoopbedrag dat we terug storten.

Voorbeeld 1 : als je een item hebt gekocht op de site van €69,99 en dit wil je retourneren per post, dan kun je gebruik maken van ons retourlabel. Je ontvangt dan €69,99 -/- € 6,00 = € 63,99 op je rekening.
Voorbeeld 2: als je een item hebt gekocht op de site van €399,99 en dit wil je retourneren per post, dan kun je gebruik maken van ons retourlabel. Je ontvangt dan €399,99 -/- €39,00 = € 360,99 op je rekening.

Er worden natuurlijk geen retourkosten gerekend wanneer je per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen. Neem dan graag eerst contact op met onze klantenservice en dan helpen wij met een oplossing. 

Jazeker, bedenken mag altijd! Graag even mailen naar klantenservice@naduvi.com om ons op de hoogte te stellen.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld bij klantenservice@naduvi.com ontvang je van ons een gedetailleerde beschrijving van de vervolgstappen. Hieronder geven we graag alvast wat generieke informatie.

Als het gaat om een artikel dat via de normale post kan worden verstuurd, komt het erop neer dat je van ons een retouradres ontvangt. We vragen je in dat geval om het pakket met adres bij een PostNL-punt (Nederland) of elk ander pakketpunt dat pakketten accepteert (België) af te geven.

Enkele zaken om rekening mee te houden:
- Bewaar na het terugsturen van het product altijd je verzendbewijs. Daarmee kunnen wij je verzending traceren als er iets misgaat;
- Meerdere artikelen retourneren? Mochten de artikelen van dezelfde verkoper zijn, dan kan alles in dezelfde verpakking. Zijn de artikelen van verschillende verkopers, dan dien je deze artikelen apart te verpakken en te versturen;
- Past het niet in één doos? Geen probleem, vermeld het adres en retournummer op elke doos' .

Als het gaat om grotere items, zoals een kast of een bank, dient er een afspraak gemaakt te worden met een koerier. Ook daarvoor ontvangt u specifieke instructies van onze klantenservice.

Mocht je ergens vastlopen, bel ons dan gerust op 020-899 06 86

In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn, in de originele verpakking zitten en alle labeltjes er nog aanzitten. Je mag een artikel betasten en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen.

Heel eenvoudig: zodra jouw retourzending is gearriveerd, sturen wij je direct een mail. Meestal duurt dit vijf werkdagen, nadat je de bestelling hebt teruggestuurd.

Uiterlijk 14 dagen nadat onze partner jouw retourzending heeft ontvangen, zullen we het bedrag terugstorten op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Wij gebruiken dezelfde betaalmethode waarvan jij gebruik hebt gemaakt tijdens het bestellen van het product en brengen voor het storten geen kosten in rekening.

PRODUCTEN

Jazeker, alle producten op onze website komen rechtstreeks van de leverancier en zijn daarom gloednieuw. Sommige producten komen uit eerdere collecties, maar alle items zijn nieuw en ongebruikt. Je zal dus geen producten ontvangen die al in de winkel hebben gestaan als showmodel.

Nee, wij verkopen onze producten enkel online. We hebben dus geen fysieke winkel. Mocht je toch graag een sample willen ontvangen voordat je een artikel bestelt, neem dan even contact met ons op door te mailen naar klantenservice@naduvi.com , dan kijken we graag wat er mogelijk is.

Wij verkopen onze producten enkel online, daarom is het niet mogelijk om de producten in een fysieke winkel te kopen. Wel is er soms de mogelijkheid om een sample te ontvangen van je product. Neem even contact met ons op door te mailen naar klantenservice@naduvi.com en dan kijken we graag wat er mogelijk is.

Het zal je vast niet zijn ontgaan, maar bij NADUVI shop je altijd met flinke kortingen. Hoe dit kan? Het is voor merken lastig om van te voren precies in te schatten hoeveel ze van elk interieuritem gaan verkopen, waardoor vrijwel elk merk te maken heeft met producten die 'overblijven'. De merken bieden deze producten graag aan tegen kortingen, zodat zij er niet mee blijven zitten. Bij NADUVI brengen we de beste aanbiedingen van verschillende aanbieders samen.  Mooi meegenomen, want het is niet alleen super duurzaam (weggooien is ook maar zonde), maar ook nog eens erg voordelig!

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact op, wij helpen je graag!

NADUVI gebruikt cookies om onze site persoonlijker te maken. Als je verder gaat accepteer je onze cookies.
Je bent ingeschreven!