DAG

 

UUR

 

MIN

 

SEC

Retourneren

Niet helemaal tevreden met je recente aankoop bij NADUVI? Geen probleem! Volg de onderstaande stappen om je bestelling snel en gemakkelijk te retourneren.

Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?

1. Aanmelden

Meld de artikel(en) aan die je wil retourneren. Kies vervolgens de gewenste retour methode. Na het ontvangen van jouw aanvraag sturen we je binnen 1-5 werkdagen een e-mail met verdere instructies over het retourneren. 
Is je artikel beschadigd of toont het een gebrek? Wij komen binnen 5 werkdagen bij je terug met een geschikte oplossing.






2. Verpak de artikel(en)

Verpak je artikel(en) in de originele verpakking en plak het juiste retourlabel op de doos. Elk artikel dient in de originele verpakking te worden verstuurd.  Het is niet nodig om het retourlabel uit te printen en op de doos te plakken, in het geval je hebt gekozen om je pakket op te laten halen of te verzenden met UPS.


3. Versturen
Breng je pakket zo snel mogelijk naar een DHL pakketpunt of maak gebruik van de ophaalservice. Woon je in België? Lever het product dan af bij een DPD pakketpunt of maak gebruik van de UPS pick-up service.

Vergeet niet je verzendbewijs te bewaren!

4. Terugbetaling

Zodra onze partner jouw retour heeft ontvangen, gaan wij het terug te betalen bedrag binnen 5 werkdagen op jouw rekening storten.

Meer informatie nodig? Bezoek onze FAQ pagina.
Mocht je er evengoed niet uitkomen, neem dan gerust contact op met
klantenservice@naduvi.com of 020-899 06 86

NADUVI gebruikt cookies om onze site persoonlijker te maken. Als je verder gaat accepteer je onze cookies.
Je bent ingeschreven!