Retourneren

Mag ik een artikel retourneren?

Jazeker, je mag binnen een termijn van 30 dagen zonder reden jouw bestelde product retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt ...

Hoe gaat het terugsturen in zijn werk?

Nadat je jouw retour hebt aangemeld bij service@naduvi.com ontvang je van ons een gedetailleerde beschrijving van de vervolgstappen. Hieronder geven we graag ...

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Om een product te retourneren, dien je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen. Het makkelijkste ...

Mag ik retourneren nadat ik het product heb uitgepakt?

In principe heb je het recht om alles te retourneren, zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn...

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, de verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening. Dit doen we om de lage prijzen op onze website te kunnen handhaven...

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending goed hebben ontvangen?

Heel eenvoudig: zodra jouw retourzending is gearriveerd, sturen wij je direct een mail. Meestal duurt dit vijf werkdagen, nadat je de bestelling hebt teruggestuurd.

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Jazeker, bedenken mag altijd! Graag even mailen naar service@naduvi.com om ons op de hoogte te stellen..

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren? 

Uiterlijk 14 dagen nadat onze partner jouw retourzending heeft ontvangen, zullen we het bedrag terugstorten op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Wij ...

NADUVI gebruikt cookies om onze site persoonlijker te maken. Als je verder gaat accepteer je onze cookies.
Je bent ingeschreven!