Betalen 

Op welke manieren kan ik betalen?

NADUVI accepteert verschillende betaalmethodes, je kunt zelf de methode kiezen die je fijn vindt. Betaal bijvoorbeeld...

Zijn er extra transactiekosten bij mijn betaling? 

Nee, wij rekenen voor geen enkele betaalmethode transactiekosten. We willen namelijk...

Kan ik achteraf betalen? 

Ja, je kunt bij ons achteraf betalen! Met achteraf betalen van Klarna heb je als klant de mogelijkheid om pas ...

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Geen paniek. Soms duurt het wat langer voordat een betaling is doorgekomen. Kijk even op je bankrekening...

Ik heb betaald met Klarna, wanneer ontvang ik mijn factuur?

De rekening wordt twee dagen nadat de leverancier de bestelling heeft verstuurd verzonden, zodat je vrijwel..

Betalen met Klarna lukt niet, wat moet ik nu doen?

Het is mogelijk dat uw bestelling wordt geweigerd. Klarna voert namelijk een kredietcontrole uit en geeft direct weer...

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang nadat ik iets heb geretourneerd?

Zodra de retour in goede orde is ontvangen door de leverancier, wordt het bedrag binnen... 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, waarom ontvang ik alsnog een betaalherinnering van Klarna?

Het kan gebeuren dat wij de retourzending nog niet hebben verwerkt binnen de betalingstermijn van...

NADUVI gebruikt cookies om onze site persoonlijker te maken. Als je verder gaat accepteer je onze cookies.
Je bent ingeschreven!