Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bij NADUVI kun je gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen! Een bestelling plaatsen doe je zo: ...

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Annuleren kan totdat de bestelling is verwerkt en/of verzonden. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice 020-895 01 20 en geef aan welke producten je wilt annuleren...

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Natuurlijk! Wanneer je bij ons iets bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat het product datgene is wat jij er als klant van mag verwachten...

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

De standaard bezorging bij NADUVI is helemaal gratis. Onderstaande bezorg opties en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag...

Wat als een item niet meer op voorraad is?

Net die ene bank of dat mooie vloerkleed helemaal uitverkocht? Niet getreurd, de verschillende merken outlets bij NADUVI worden regelmatig aangevuld met nieuwe items...

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling is bezorgd? (levertijd)

NADUVI werkt samen met externe verkopers, dit betekent dat alle producten een eigen levertijd hebben...

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?

Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. In sommige gevallen belandt deze echter in de ‘ongewenste mail’ of ‘spam’, controleer deze dus ook altijd...

Ik heb per ongeluk een artikel meerdere keren besteld. Wat moet ik doen?

Ons klantenservice team helpt je hierbij graag verder, je kan ons bereiken op 020-895 01 20. Als je bestelling nog niet verzonden is...

Wat als mijn bestelling niet geleverd kan worden?

Soms kan het voorkomen dat het door jou bestelde item toch niet meer beschikbaar is. Dit kan komen doordat...

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?

Mocht het voorkomen dat je een verkeerd artikel geleverd krijgt, stuur dan even een mailtje naar...!

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Heb je een beschadigd artikel ontvangen? Super vervelend natuurlijk! Stuur even een mailtje naar...

NADUVI gebruikt cookies om onze site persoonlijker te maken. Als je verder gaat accepteer je onze cookies.
Je bent ingeschreven!